Uw winkelwagen is leeg!
Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren?

In gewicht aankomen

Snel aankomen in gewicht? Het is mogelijk, maar alleen met een goed dieet en de juiste denk en eetwijze.


Snel aankomen in gewicht zonder rekening te houden met het vetpercentage?
U kunt ervoor kiezen om zeer snel in gewicht aan te komen, maar hierbij zal uw vetpercentage ook aanzienlijk verhoogd worden. Bij dit soort dieet, eet u als een bezetene en houdt u praktisch geen rekening met vetten. Let er wel op, dat u niet bijvoorbeeld alleen patat of fastfood eet. Dit is absoluut niet gezond.

Hoe komt u op deze manier snel aan?
Eet meerdere maaltijden per dag, denk hierbij aan minimaal 1 maaltijd per 3 uur. Deze maaltijd moeten allen zijn voorzien van voldoende koolhydraten, eiwitten en vetten. Een maaltijd kan bijvoorbeeld bestaan uit 4 boterhammen met dikgesmeerde pindakaas en als toetje een halfvolle of volle yoghurt of bijvoorbeeld een bordje rijst met kipfilet en een sausje met groenten.

Pak dit uiterst voorzichting aan, om ongewild overgewicht te voorkomen! Begin dus rustig en bouw de maaltijden langzaam op. Begin bijvoorbeeld met 2 boterhammen en een toetje als maaltijd.

7 maaltijden krijg ik toch nooit op? Dit is voor veel mensen met ondergewicht een moeilijk aspect. Probeer in ieder geval toch 4 maaltijden per dag binnen te krijgen, de overige 3 a 4 maaltijden kunt u vervangen door onze Weightgainers.

Onze weightgainers zijn uitermate geschikt om snel aan te komen en als extra maaltijd te gebruiken. Een uitstekend voorbeeld is onze Weightgainer "Mass Fusion". Deze shakes bevatten veel koolhydraten, eiwitten en "goede" vetten.


Aankomen zonder een te hoog vetpercentage?
Dit kan natuurlijk ook! U wilt aankomen maar niet in vet. Probeer wederom minimaal 4 tot 6 maaltijden per dag te eten met voldoende eiwitten en koolhydraten. Let op bij de vetten, probeer deze te berperken.

Voeg hierbij 2 eiwitshakes en 2 weigtgainer shakes toe per dag. Onze producten zoals Whey Shake van Revolutions of Ultra Mass zijn hier uitermate geschikt voor.

Zorg ervoor dat naarmate de avond vordert u zich beperkt met de inname van koolhydraten en vetten. Probeer dus 's avond hoog in eiwitten te zitten en overdag in koolhydraten.

Wanneer u merkt dat u toch teveel in vet gaat aankomen, probeer het aantal kcals te over de gehele dag te minderen.


Kijk snel in onze rubrieken, welk dieetplan het best bij u past!

 

Back to Top


Grotere kaart weergeven

Welkom op de nieuwe site van ikwilaankomen.nl, de specialist op het gebied van het creeren van spiermassa!